RE: OT: Akumulátorová baterie pro nouzový zdroj

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Červen 6 07:30:25 CEST 2013

Tak to já jsem na tom teda podstatně hůř. Mám patrně stejnou baterii. Ta první klekla asi po půl roce (zřejmě se rozbalancovala). Tak jsem ji zareklamoval. Prodejce reklamaci uznal a dostal jsem novou. Ta vydržela dalších cca 1/2 roku a pak klekla taky. To bylo v létě a nechtělo se mi čekat na vyřízení reklamace tak jsem vlezl dovnitř. Byla silně rozbalancovaná - jeden článek je podstatně horší. Tak jsem ho nabil ručně. Vydželo to další 3 měsíce a kleklo to znova. Takže jsem to po cca 2 měsících musel ručně balancovat. Nakonec jsem se naštval a postavil jsem nabíječku s balancerem pro 12 článků a na baterii vyvedl konektor pro nabíjení balancerem. Od té doby mám pokoj. Ale vidím jak se ten jeden článek vždy nabíjí podstatně déle. Na kole jezdím jen o víkendech a v podstatě +- po rovině vždy asi 25km. Takže moje zátěž i počet cyklů je oproti Vám řádově menší.

	Martin.