OT: Akumulátorová baterie pro nouzový zdroj

Středa Červen 5 21:52:10 CEST 2013

Docela by mě zajímalo, jak jsou na tom s životností baterky LiFePO4.
Někde jsem čet že snesou 2000-3000 cyklů, docela mě to překvapilo. Kdyby
při tom vydržely aspoň 10 až 15 let ležet nabité a nic nedělat (typický
záložní zdroj), možná by to byla dobrá volba.

Anděl