Zalohovaná zdroj pro domaci telefony v panelaku

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Středa Červen 5 18:12:15 CEST 2013

Ono to má ještě tu nevýhodu, že starší ss zámky je třeba uvolnit než je
přiveden proud a to bývá problém při otvírání. Sice cvaknou, ale
neotevřou. U starších st zámků toto nehrozí.
Milan