Zalohovaná zdroj pro domaci telefony v panelaku

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červen 5 17:25:55 CEST 2013

On Wed, 5 Jun 2013, Zapletal Martin wrote:

> Prosim, nenajde se zde nejaky fundovany nazor jak zalohovat system
> domacich telefonu v panelaku. Je zde instalovan pristupovy system, ktery
> jede na 12V= a pouze pres rele spina 12-14V~ z domacich telefonu pro
> ELMG zamek. Pro funkcnost celeho systemu je tedy treba zalohovat jak

Ty zamky by na stejnosmerne napeti nefungovaly ? Mozna by bylo treba
omezit proud aby byl stejny jako pri napajeni ze stridaveho. Myslim
ze to stridave napajeni se pouzivalo jen aby nebylo potreba delat tak
silny usmerneny a stabilizovany zdroj.

> pristupak, tak i ten stridak. Napadla mne UPS a na tu pripojit trafo dom
> tel. ze ktereho je napajen i pristupak, ale absolutne netusim, jaky
> odber ma dom. tel. PC na UPS dlouho nevydrzi a pokud bude vypadek delsi
> jak hodinu, aby to jelo. Prosim, potreboval bych nejake levne a HOTOVE

Obecne je problem koupit UPS a malym vykonem a velkou kapacitou baterii.

> reseni. Vi nekdo? Existuje neco takoveho? Proste zalohovany zdroj, ktery
> dela jak 12V= tak 12V~ z jedne baterie.

To je dost specificky pozadavek, pochybuju ze bude k dispozici neco
hotoveho. Ale mozna by byla cesta nejake elektronicke stavebnice stridace
12V=/230V~ a nahradit vystupni transformator tak aby daval 14V~ .