Zalohovaná zdroj pro domaci telefony v panelaku

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Červen 5 17:25:53 CEST 2013

Zdravím,
  jste si jist, že ten zámek skutečně VYŽADUJE střídavý proud ?
  Zpravidla se používá ze dvou důvodů:
  - Není třeba dimenzovat usměrňovač a filtaci na tak velký odběr
  - Při odemykání hezky bzučí.
  Nicméně, v tomto případě lze obojí nahradit:
  - Stejnosměrný proud bude zálohovaný akumulátorem, tedy bez starosti
    o tvrdost a filtraci
  - Bzučení lze buďto oželet (např. náš domovní zámek taky jen cvakne,
    jede na DC), nebo nahradit malým DC bzučákem umístěným do blízkosti
    zámku.
  Myslím, že toto by bylo mnohem lepší než nějaké UPS a podobná řešení.
    Zdraví Pavel