[mech] Poradte motor

DeeJay deejay na email.cz
Středa Červen 5 16:15:53 CEST 2013

Tak pokud by se vám hodí i nějaké to řízení resp. programovatelná logika,
nabízí se frekvenční měnič, protože spousta jich obsahuje i PLC , mají
nějaké I/O a jde tam naklikat program + navíc mají i nějakou tu komunikaci -
typicky RS845. Takže by to možná bylo elegantní řešení nacpat všechno do
jednoho.

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Milan Kratochvíl
Sent: Wednesday, June 05, 2013 3:30 PM
To: HW-news
Subject: Re: [mech] Poradte motor

No nechtěl jsem to moc rozepisovat, abych nezahlcoval zbytečnostmi.
Stav je ten, že k tomu ještě řídím dva 4cestné ventily a prozatím to řídí
počítač. Chtěl bych tam dát jednočip nebo raspberry.
Mám tu Zelio, ale s tím cukáním to opravdu nejde. Buď je to krátké a ani se
to nehne nebo je to příliš dlouhé.
Milan