[mech] Poradte motor

p petr.brandejs na orlik.cz
Středa Červen 5 13:03:04 CEST 2013

No nevím, LOGO! asi vyjde na víc, jak na cca 14 stovek za ta 2 relé, ne? Ale
jinak souhlas. Když nechce cukaturu, tak jedině měnič, na motor cizí
chlazení a ještě bych se poohlédl po vícepoólovém motoru, abych si už tímto
stáhnul otáčky - jak jsem psal níže..

Pěkný den.

P.B.
----- Original Message -----
From: "DeeJay" <deejay na email.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 05, 2013 11:49 AM
Subject: RE: [mech] Poradte motor

Tak to už vyjde levněji tam dát LOGO! nebo něco podobného, nicméně kolega
stejně "cukaturu" nechce. S tím 1f motorem nejspíš problém nebude pokud má
vyvedeny všechny 3f ( a to nejpíš má, jestli má kondenzátor) potom stačí
malý 1f měnič na 230V 1f a na výstupu bude mít 3f se sdruženým napětím 230V.
Další věcí jsou ty nízké frekvence - možná to bude chtít nezávislé chlazení.

DJ