[mech] Poradte motor

p petr.brandejs na orlik.cz
Středa Červen 5 07:31:48 CEST 2013

Ten motor je osová výška 71 (např. Siemens 1LA7073-4AB)? IMB3 nebo IMB5? Na
jaké je napětí? 230/400 nebo 400/690?
Standardní 4p motor točí na 50 Hz 1370 ot/min... Bez externího chlazení
motoru počítejte minimální použitelnou frekvenci tak 20 - 25 Hz (ale nevím,
jestli to u kotle není teplé i mimo provoz jen od toho kotle), t.j. okolo
650 ot/min.
Šel by tam ale 6-pólový motor 0,25 kW 230/400 (stejná os. výška) zapojený na
3x230. I tak se ale dolů dostanete max. tak na 300 - 350 ot/min. Nahoru to
nejni problém ...

Vše samozřejmě s měničem.

Jinak v jednoduchosti je krása; nestačil by asymetrický časovač provoz/stop?

P.B.

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, June 04, 2013 9:24 PM
Subject: Re: [mech] Poradte motor

Jestli je to davkovani uhli, neslo by to nejakym cukacim rezimem? Treba
5s 500ot a pauza?
Jinak by mozna vyhovel ten krokovy motor, ale to taky nebude uplne levne
(treba z http://www.cncshop.cz/krokove-motory_c ale dulezite zjistit
potrebny moment resp. charakteristiku, driver taky tam a pak staci
jednocip co posila pulzy...)

>>> Milan