PIC16F1847 a falesne spinani vstupnich pinu na portu RA

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Červen 4 15:46:10 CEST 2013

Dobry den,

namiesto toho NCV tam mozete dat na vyskusanie lubovolny stabilizator na
3.3V alebo 5V. Musi ale pokryt impulzny odber DDS a toho PIC. Ja by som tam
dal nejaky bezny 7805. To by malo chodit aj z toho Vasho adaptera
nastaveneho na 9V.

A.