OT: Kosacka AL-KO

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Úterý Červen 4 13:57:56 CEST 2013

Rádo se stalo. Já jsem se možná trochu špatně vyjádřil s tím nalisováním. Ono je to jen natěsno nasazené - tedy rozebíratelný spoj. Ale jak to leta dostává do těla tak to zatuhne a blbě se to sundává.

    Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavol Orszagh
Sent: Tuesday, June 04, 2013 11:58 AM
To: HW-news
Subject: RE: OT: Kosacka AL-KO

Vdaka za tipy. Skusim cez vikend a este to aj nahriat horkovzduskou nech je to pruznejsie.

PO

> Od: Cihak na dkv.cd.cz

Naše sekačka má brzdu, která po vypnutí napájení zabrzdí nože. Když jsem to spravoval poprvé myslel jsem si že mám zadřená ložiska. Dělala to ale ta brzda.

Podle Vašeho popisu je to buď stejná nebo konstrukčně velmi podobná sekačka. Ten unašeč je nalisovaný na hřídeli motoru. Teď si nejsem jistý, myslím že to je na péro. Opatrným páčením 2 šroubováků proti sobě to jde dolů.

    Martin.