Antena pro GPS

Tomáš Urbanec urbanec na feec.vutbr.cz
Úterý Červen 4 10:37:25 CEST 2013

Zdravim,
nechci nijak prudit, ale ten privod signalu z SMA konektoru na GPS
nevypada moc nadejne.
Bude mit ta deska z druhe strany zemni rovinu? Ma ten spoj alespon cca
50 Ohm? To co je pripojeno paralelne k privodu signalu je napajeci
odbocka pro aktivni antenu? (ta byva vetsinou na tech modulech jiz
integrovana) Neprijde mi, ze je tam blokovani te napajeci tlumivky na zem.
            Jen par pripominek k navrhu, vzdycky je moznost, ze to
chodit bude, ale pravdepodobnost klesa.
            Hezky den
                 Tomas Urbanec