Antena pro GPS

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Úterý Červen 4 10:33:04 CEST 2013

Zdravím,

Mám k němu vyzkoušenou anténu z DX. Celé povídání o tom je zde: http://ok1uga.nagano.cz/gps_normal.htm . Bohužel teď nevím přesný typ té antény. Ale asi lze použít cokoliv co na DX nabízejí. Já vzal jednu z nejlevnějších. Domů se dostanu až v pátek, potom bych mohl poslat ten typ antény. Ale tento víkend mi internet nefungoval takže je dost možné že se něco podělalo a nepůjde to zase. Sympatické je, že je ta anténa z DX opatřena magnetem, takže ji lze snadno připevnit na cokoliv kovového :-).

	Martin.