OT Nový notebook a problémy s LAN

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Červen 4 10:31:09 CEST 2013

Mám zkušenost, že obyčejný člověk i zedník nebo kněz si s bootnutím live
linuxu (mageia1 ale v gnome!) poradí když jim předem řeknete co je při bootu
čeká (a pokud v biosu mají povolený boot z cd, ale to se dá po telefonu).

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>

problém se zpracováním dlouhých paketů na WiFi toho notebooku. Bohužel,
kamarád
je kněz, ne počítačový expert, takže toho příliš nevymyslí. Chtěl jsem mu
nabídnout, ať tam bootne nějaký Live Linux a zkusí, zda mu to funguje, aby
se
případně odhalila možnost HW chyby, ale zatím jsem si netroufl, nevím, zda
by
to nebylo nad jeho síly. Zatím našel, jak měnit MTU v tom systému, snižoval
ho
až na hodnotu 700 B a zase zpátky, ale vůbec se to neprojevovalo - co
fungovalo
dříve, fungovalo i potom, co nefungovalo na 1500, nefungovalo ani na nic
jiného.