rozpadlá přípojková skříň

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Červen 4 08:33:18 CEST 2013

Dobrý den,

Vzhledem k tomu, že ten rozvaděč venku vypadá takto:
http://xanadu.khnet.info/ostatni/rozvadec.jpg

Tak si myslím, že přívod z něho vede k první chatě v řadě, odtamtud je
to prosmyčkované na moji chadu, a ode mne dál na další v řadě. Kabel je
zakopaný v zemi. Myslím, že s nějakým stěhováním na hranici pozemku by
měl čez víc práce s překládáním kabelů, než tu bedýnku prostě jenom
vyměnit. Ta plechová část je hodně prorezlá, dvířka zkroucená tak, že
nejdou bez hrubého násilí otevřít. Mě by stačilo, kdyby přijeli,
vyměnili to klidně za plastovou, a zedník by to už obezdil.
Ale jestli myslíte, že bude rozumnější do toho čez netahat, tak to
nechám, a jenom se to znova obezdí. Proto jsem se na to tady ptal, aby z
toho nebyly zbytečné problémy  :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip