RE: rozpadlá přípojková skříň

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pondělí Červen 3 20:54:02 CEST 2013

Neni ta cast nahodou rozvodnych zavodu?
Kdyz u rodicu srsela pojistka na hlavnim privodu (krabice pod sloupkem na
venkovni vedeni), tak jsme zavolali eon a ti si to opravili. Nic se jim ani
neplatilo.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Aleš Filip
Sent: 3. června 2013 20:43
To: HW-news
Subject: rozpadlá přípojková skříň

Dobrý den,

Koupil jsem chatu, a zjistil jsem, že je tam rozpadlá přípojková skříň (nebo
jak se to jmenuje). Plechová obezděná krabice, která je přilepená k chatě.
Dovnitř vedou zespoda ze země 3 fáze, nad nima jsou 3 porcelánové pojistky.
Odtud to vede dovnitř do chaty, kde je jistič a elektroměr. Ta krabice je
úplně rozvalená, a prší do ní.
Potřeboval bych ji opravit. Problém je ale v tom, že v rozvaděči který je na
ulici asi 30 metrů daleko jsou nožové pojistky pro celou skupinu chat. Takže
tam to odpojit nemohu, to by mne asi sousedi zabili.
Opravovat to pod proudem také nejde, mám obavu, že by to zedníka zabilo :-(
Co s tím? Zavolat na ČEZ, aby to nějak odpojili, nebo opravili? Mate s tím
někdo zkušenosti, jak to řešit?

S pozdravem,

--
  Aleš Filip