rozpadlá přípojková skříň

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Červen 3 20:42:33 CEST 2013

Dobrý den,

Koupil jsem chatu, a zjistil jsem, že je tam rozpadlá přípojková skříň
(nebo jak se to jmenuje). Plechová obezděná krabice, která je přilepená
k chatě. Dovnitř vedou zespoda ze země 3 fáze, nad nima jsou 3
porcelánové pojistky. Odtud to vede dovnitř do chaty, kde je jistič a
elektroměr. Ta krabice je úplně rozvalená, a prší do ní.
Potřeboval bych ji opravit. Problém je ale v tom, že v rozvaděči který
je na ulici asi 30 metrů daleko jsou nožové pojistky pro celou skupinu
chat. Takže tam to odpojit nemohu, to by mne asi sousedi zabili.
Opravovat to pod proudem také nejde, mám obavu, že by to zedníka zabilo :-(
Co s tím? Zavolat na ČEZ, aby to nějak odpojili, nebo opravili? Mate s
tím někdo zkušenosti, jak to řešit?

S pozdravem,

--
  Aleš Filip