Re: [OT] Koroze tlak. nadoby u vodarny

ivanhw na centrum.cz ivanhw na centrum.cz
Pondělí Červen 3 09:32:07 CEST 2013

Diky za nazory.
Pro upresneni: ze to zaleva zahradu ted neznamena, ze to tak bylo vzdy. Puvodne to normalne zasobovalo RD vodou ze studny vc. 1. patra.
A porad by bylo vhodne, aby tahle moznost zustala.
A v dome je i babicka 60+, takze nejake DO radeji ne.
Tim padem ovladani cerpadla na 433 MHz moc nehrozi. Navic tu vodu nabirame nejen hadici na delsi zalevani, ale treba i po troskach do konvicky 0,5 l., WAP ...
Proste zahradni kohoutek.
Vyrobcem mi byla doporucena http://www.sigmashop.cz/tlakove-nadoby/tlakova-nadoba-maxivarem-ls-100-ver ,
k tomu bizuterie http://www.sigmashop.cz/prislusenstvi/prislusenstvi-k-ponornemu-cerpadlu-1 .
S praci instalatera v Praze budu tak na 15k Kc.
Bereme i destovou vodu, ale tu kubikovou nadobu nemame kam umistit (zakopavat nehodlam :) ).

Jeste jednou diky.

Ivan