OT: Vaha vzduchu

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Neděle Červen 2 21:30:25 CEST 2013


>Vaha je dulezita hlavne v prechodovych stavech, to je lambda nepouzitelna.

Je to jinak.
U MAF systemu je vaha porad ta "hlavni" ktera urcuje hlavni davku paliva.
Pak se pripadne tato davka modifikuje.
V dobach uzavrene smycky se na tuto davku aplikuje zmena integracni hodnotou 
odvozenou ze stavu lambdy (STFT, az +/- 25%) + pak mnoho dalsi drobnych 
pripadnych uprav (prechod v akceleraci a deceleraci kvuli srazeni paliva na 
stenach sani apod.).

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

----- Původní zpráva ----- 
Od: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 2. června 2013 18:44
Předmět: Re: OT: Vaha vzduchu


Vtip je prave ten, ze se meri hmotnostni prutok a palivo se davkuje v
podstate take hmotnostne, takze na tlaku, teplote atd. celkem nezalezi.
Vaha je dulezita hlavne v prechodovych stavech, to je lambda nepouzitelna.
Dne 2. 6. 2013 18:29, Admin HWnews napsal(a):



Další informace o konferenci Hw-list