OT: Vaha vzduchu

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Červen 2 21:26:49 CEST 2013


No já zase myslím že drátek s drobnou teplotní kompenzací změří rovnou 
hmotnostní průtok,
Protože při nižším tlaku se bude ochlazovat míň,
teplý vzduch který je řidší ho taky bude ochlazovat míň.
Skutečnou rychlost bych změřil jedině vrtulkou, nebo doplerovským 
anemometrem, ale tyto technologie se v autech nepoužívají.
Lubor


Dne 2.6.2013 21:04, Admin HWnews napsal(a):
> No me to prijde naprosto logicke - ten ofukovanej dratek meri rychlost 
> proudeni v pevne definovanem prurezu - ten nemeri zadnou hmotnost 
> vzduchu. Ta se spocte az na zaklade teploty vzduchu - vim rychlost v 
> danem prurezu - tedy objem a vim teplotu a tedy i hmotnost.
>
> Takze jeden teplomer ve vaze dela korekci mereni prutolu v miste ofuku 
> dratku. A dalsi teplomer v sani se pouziva pro vypocet hmotnosti na 
> zaklade teploty. Teplej vzduch je lehci nez studenej.
>
> Rezim obohaceni pri studenem motoru neurcuje vstupni vzduch, ale 
> teplota motoru. Vstupni vzduch, ale zapina prihrivani vzduchu po 
> nastartovani, kdyz je zima.
>
> RV



Další informace o konferenci Hw-list