OT: Vaha vzduchu

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na hascomp.cz
Neděle Červen 2 20:47:35 CEST 2013


No proto tam je tech topnych/snimacich telisek asi vic, ale jak to 
presne funguje netusim. Vsude se ale uvadi, ze to meri hmotnostni 
prutok, ta teplota bude urcite kompenzovana nebo nebude mit vliv. 
Vlhkost to ale skutecne neresi, rekl bych.

Dne 2. 6. 2013 20:10, Admin HWnews napsal(a):
> No vtip je hlavne v tom, ze princip toho mereni (chlazeni dratku) je 
> primo ovlivnovano teplotou vzduchu. Holt je jinak ochlazovanej tim 
> vzduchem +30st a -5st.
>
> RV
>
> Dne 2.6.2013 18:44, Jaroslav Buchta napsal(a):
>> Vtip je prave ten, ze se meri hmotnostni prutok a palivo se davkuje v
>> podstate take hmotnostne, takze na tlaku, teplote atd. celkem nezalezi.
>> Vaha je dulezita hlavne v prechodovych stavech, to je lambda 
>> nepouzitelna.
>> Dne 2. 6. 2013 18:29, Admin HWnews napsal(a):
>>> No teplotu pouzije prave k vypoctu objemu nasavaneho vzduchu. Je
>>> pomerne velky rozdil v hmotnosti vzduchu tepleho treba 30st a -5st.
>>>
>>> RV
>>>
>>> Dne 2.6.2013 18:13, Lubor Otta napsal(a):
>>>> Dík za názor.
>>>> V autech s turbem kterých je dnes dost, se vzduch naopak po komresi
>>>> chladí. Ale ta váha je hned na vstupu, měří vzduch přímo zvenku. Jeho
>>>> teplotu měří také, i když nevím jak ten údaj řídící jednotka motoru
>>>> použije, možná pro sytičový přídavek?
>>>> Lubor
>>> _______________________________________________
>>> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
>>> Hw-list na list.hw.cz
>>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
>> Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list