OT: Vaha vzduchu

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na hascomp.cz
Neděle Červen 2 18:44:30 CEST 2013


Vtip je prave ten, ze se meri hmotnostni prutok a palivo se davkuje v 
podstate take hmotnostne, takze na tlaku, teplote atd. celkem nezalezi.
Vaha je dulezita hlavne v prechodovych stavech, to je lambda nepouzitelna.
Dne 2. 6. 2013 18:29, Admin HWnews napsal(a):
> No teplotu pouzije prave k vypoctu objemu nasavaneho vzduchu. Je 
> pomerne velky rozdil v hmotnosti vzduchu tepleho treba 30st a -5st.
>
> RV
>
> Dne 2.6.2013 18:13, Lubor Otta napsal(a):
>> Dík za názor.
>> V autech s turbem kterých je dnes dost, se vzduch naopak po komresi
>> chladí. Ale ta váha je hned na vstupu, měří vzduch přímo zvenku. Jeho
>> teplotu měří také, i když nevím jak ten údaj řídící jednotka motoru
>> použije, možná pro sytičový přídavek?
>> Lubor
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list