Ubytek napeti novych cervenych LED

Neděle Červen 2 16:03:09 CEST 2013

Kdysi jsem použil LQ100 místo (tuším) KZ140, měla lepší vlastnosti jako stabilizátor
tak malého napětí. Zkoušel jsem tehdy i různé jiné typy, z Tesly byly v podstatě stejné,
měl jsem i nějaké ze země kde zítra znamenalo již včera a ya tak dobré (jako stabilizátor)
nebyly.
Setkal jsem se s názorem, že nyní se červené LED mohou dělat z těch co se nepovedly jako laserové.

Dobrý den všem,

V souvislosti s hrací kostkou jsem narazil na zajímavé zjištění: Moderní
červené LED mají typický úbytek napětí kolem 2 V, kdežto staré mají kolem
1,5. Je známo, čím to je?

PH