Vikend - Hraci kostka s modernimi soucastkami

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Červen 2 14:00:32 CEST 2013

To zpomalovací dobíhání se dá udělat jednoduše, není potřeba přidávat další
IO. Už jsem to dělal u rulety a tam bylo jedno hradlo ze 4093, 2xR, 2xC a
dioda.

PH

From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
Já kdysi dělal verzi , že šlo cinknout 6  tak, že se nepozorovaně prsty
propojily před házením sva protilehé šroubky.
Kolega to pak ještě vylepšil, že po házení ( uvolnění tlačítka ) se
nejprve rychle a pak stále pomaleji měnily jednotlivá čísla, až se to
zastavilo .
Bylo to efektní, měl tam asi 5 pouzder TTL.