Vikend - Hraci kostka s modernimi soucastkami

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Červen 2 12:53:10 CEST 2013

> Pravděpodobně jsem dosáhl stavu, který už dále zlepšit nejde: Kromě
> logiky a oscilátoru se zastavováním tam už není nic navíc.
>
> Ale napadlo mě, že největší frajeřina by asi byla, udělat to s větším
> registrem a XORy, jako klasický pseudonáhodný generátor. Klidně i s
> delší periodou a s trochu více součástkami, hlavně aby
> pravděpodobnosti všech 6 kombinací byly stejné.

Já kdysi dělal verzi , že šlo cinknout 6  tak, že se nepozorovaně prsty
propojily před házením sva protilehé šroubky.
Kolega to pak ještě vylepšil, že po házení ( uvolnění tlačítka ) se
nejprve rychle a pak stále pomaleji měnily jednotlivá čísla, až se to
zastavilo .
Bylo to efektní, měl tam asi 5 pouzder TTL.