Vikend - Hraci kostka s modernimi spocastkami

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Červen 1 23:10:39 CEST 2013

http://www.circuitstoday.com/digital-dice-circuit

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>

řešil jsem teď elektronickou hrací kostku pro děti na kroužek. S procesorem
je to triviální, o tom řeč není. Ale zaujalo mě, jak jednoduchá je se 7490,
kterýžto jsem ale nenašel v prodeji v CMOS SMD, resp. spíš vůbec žádný.

Otázka na víkend: Má někdo nápad, jak se při zachování rozumné korektnosti
zapojení dostat na méně? Může být použito i cokoli jiného, neprocesorového,
CMOS (4000 není podmínkou), dostupného v SMD.