Dálkový ovladac, bylo: Koroze tlak. nadoby u vodarny

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Sobota Červen 1 15:18:50 CEST 2013

Dobry den,
kdyz jsem cetl Vas prispevek, vzpomel jsem si na RC soupravu Modela, (ale
nevim to jiste), kterou jsem ridil lodicku nekdy zacatkem sedmdesatych let.
Fungovalo to na stejnem principu - dve talcitka, kazde pro jiny kmitocet.
Chtel jsem to ukazat na obrazku, no, a jak jsem se to snazil najit, tak jsem
narazil na zajimave stare RC souprav a rad bych se podelil, kdyz je ta
destiva sobota:
http://rc-model.rajce.idnes.cz/Historicke_RC_soupravy_-_2.dil_-_ceske/

Vladimir

Ovladač jsem dělal takhle
http://vaelektronik.cz/bastl/files1/do433.pdf no já vím, jde to i s
procesorem a líp :-) ale jde o princip. Každý na 433 MHz sype data,
takže když si tam písknu jeden tón (jiný pro zapnutí a pro vypnutí) a
vyhodnotím modulační signál s dostatečnou selektivitou, mám úžasnou
citlivost a odolnost proti rušení. Se smyčkovou anténou ve vysílači a se
spirálou v přijímači mi to chodí na 100m :-)
Anděl