OT Frekvence sítě v poslední době

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Červen 1 07:07:36 CEST 2013

Zdravím,
  nemáte pocit, že v poslední době to nějak flákají s udržováním průměrné
frekvence sítě na 50 Hz ? Pozoruji zpožďování všech sítí řízených hodin,
a to plošně (což je vzhledem k synchronní soustavě logické)... Například
staré sítí řízené hodiny mi ukazovaly dnes dle signálu 7:00 teprve 6:57,
a to jsem je seřizoval před cca 14 dny. Rovněž před 14 dny jsem seřizoval
alarm na chalupě a ten už mi taky posílá automatické testovací zprávy
v 7:02, ačkoliv to bývalo v 6:59 a něco... Zajímavé je, že v zimě frekvence
držela lépe, dokonce se zdálo, že se hodiny občas trošku předbíhají...
  Zdraví Pavel