Re: OT: Bluetooth připojení mobilu k Windows 7

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Červenec 31 20:29:37 CEST 2013

Není to přímo k věci, ale W7 jsem používal na stolním PC asi rok. Vzhledem
ke zpětné nekompatibilitě s mnohým HW jsem přešel z5 na WXP.  Právě kvůli
takovým věcem, že přišel kámoš s foťákem a W7 nenašly drivery ( Canon nebyl
mass storage ) , nebo nefungoval korektně starší SCSI řadič a o starších
scannerech a tiskárnách vůbec nemluvím.
Sice jsem to dočasně řešil virtualizací WXP, ale protože virtuální XP
běžely stále, W7 šly pryč.