red-pitaya (electro tool)

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Červenec 31 10:50:50 CEST 2013

Ale no tak....

Na valnou vetsinu veci treba pri hrani si s MCU je to vic nez
dostatecne. Co bych za neco takoveho pred 10 lety dal (elektrika od te
doby neni rychlejsi). Tak neprehanejte.

Co mi ovsem nesedi je cena - za 7.5kKc plus predpokladam jeste cena za
nejake aplikace je to podle me drahe (ani nevim zda to ma nejakou bedynku).

Za 8.5kKc bez DPH (cena za ten bazmek je take bez DPH) muzu koupit
osciloskop v bedne s parametry:

šířka pásma 100 MHz
samplovací frekvence v reálném čase až 1 GSa/s a paměť vzorků 1 M
(periodické signály až 25 GSa/s, což odpovídá horizontálnímu rozlišení
40 ps !)
rozsáhlé možnosti spouštění: +/- hrana, videosignál, šířka pulzu, délka
hrany pulzu, vnější zdroj
ostrý a plně barevný TFT displej (5,6", 64K barev)
podpora USB flash pamětí pro ukládání průběhů a přímý tisk přes rozhraní
PictBridge
rozhraní USB, RS-232 pro připojení PC (software Ultrascope pro dálkové
ovládání a další zpracování dat)
kompaktní rozměry, šetří místo na pracovním stole (303×154×133mm)
hmotnost 2,4 kg

a to vcetne:
2x sonda RP2200 1:1/10:1 (délka 1,5m, CAT II 300Vrms)

Radek Vicek