OT: Bluetooth připojení mobilu k Windows 7

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Úterý Červenec 30 22:21:25 CEST 2013

Mám tady notebook Dell s W7 a chtěl jsem k němu připojit Iphone přes
Bluetooth
tak abych mohl využívat připojení k Internetu přes "Personal hot spot " na
Iphonu.
Na stejném notebooku to s WXP chodilo a tady to nejde.  Na Internetu je
spousta
podobných stížností a taky mnoho návodů na řešení, které však obvykle
nefungují
( Ne jenom mě, ale i  těm co hledali řešení v různých fórech).  Skutečně to
vypadá,
že obecně ve W7 chybí drivery pro připojení jakéhokoli mobilu v režimu,
potřebném
pro sdílení Internetu s mobilem. Úspěšně jsem nainstaloval drivery pro
přenost hudby,
videa a nevím ještě čeho, ale při instalaci to hlásí, že dvě služby
naistalovat nejdou.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným ? Zdá se, že to není problém Dell
ani Apple,
ale přímo W7. Jinak přes Wifi mi ten Hot spot chodí, takže je to spíš pro
dobrý pocit než
pro skutečnou potřebu.

--
Zdravi