18650 LiIon z eBay

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Červenec 30 21:49:20 CEST 2013

Mám podobnou zkušenost při snaze koupit výkonový VF tranzistor.
Psal jsem prodejci, jestli je tranzistor OK, když je za tak malou cenu.
Odpověděl mi, že jestli se mi zdá cena malá, že mi vystaví dražžší.
Tak znovu píšu, jestli když koupím jeho zboží, jestli je to bude sedět s
datashhetem, nebo jestli je to nějaká levná kopie.
Odpověděl mi, že si zatím stěžoval jediný člověk, který ale tranzistor
zapojil a chtěl ho používat. A že ostatní si ho stejně jenom koupí a pak ho
strčí do šuplíku.
A že jestli chci originání a dobře fungujíí, že si musím kopit značkový od
výrobce a ne čínskou kopii...