18650 LiIon z eBay

Miroslav Velen miroslav.velen na seznam.cz
Úterý Červenec 30 11:33:00 CEST 2013

Dobrý den,

také jsem udělal několik podobných zkušeností a přešel jsem na o něco
dražší např.
http://www.tme.eu/cz/katalog/akumulatory/3b5d0040a9df4be27b4a3fc593605d10.html
kde kapacita sedí.
Některé ty levné čínské se skutečnou kapacitou 400-800mAh se po
dvou-třech cyklech trochu vzpamatují, ale hodnotě uvedené na potisku se
to nezačne blížit ani omylem.

MV