OT - klon disku

Úterý Červenec 30 10:42:48 CEST 2013

No tak to taky selhalo, vytvoreni image trvalo asi 2 hodiny, restore na
USB disk asi 10h s hlaskou, ze se nepovedlo....
Takze jsem to potupne vzdal a ty Win8 behem pul hodiny nainstaloval
znova na cisty disk ;-)
Kazdopadne diky za rozsireni obzoru, puvodne jsem v tom videl trivialni
operaci, proste z partition table odstranit posledni 2 oddily a zbytek
sector to sector zkopirovat, asi by to slo lip rucne...