OT: Vodni skutr

Úterý Červenec 30 10:16:44 CEST 2013

Nejakou dobu jsem mohl pouzivat WaveRunner, coz je skutr zavodnich
parametru tak mohu potvrdit, je to chlazeni motoru.
V stroji byl 4takt 1800cm3 s turbem a mezichladicem vzduchu.
Voda nechladi primo motor, tedy neproteka blokemmotoru,ale pouze chladicem
oleje, privod je odhadem 3/4 coul, mozna coul, cele to honi pumpa zavesena
na rozvody motoru. Proc to caka nahoru? Ptal jsme se 3 lidi a dostal tri
odpovedi.
- frajerina , a vypada to dobre
- snadna vizualni kontrola funkce chlazeni + lepe viditelny objekt na mori
- nejake predpisy v USA vyzaduji vystup chladici vody nad hladinou, kduli
pripadne identifikaci netesnosti olejove casti.
Na tom posledni neco bude, prodejce v Egypte nabizel tazne s uchytem na
kameru a padak u ktereho byla trubka svadici proud dolu a byla na tom
nalepka ze neni urceno pro prodej v USA, ale cert vi proc.

Martin