OT - klon disku

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Červenec 29 09:59:09 CEST 2013

A nestaci naklonovat jenom jednu partion? Tu systemovou s WIN8.
A tu druhou pak zkopirovat?

Zkuste taky TrueImage - http://www.acronis.cz/
Ale nevim jestli jeste maji trial verzi.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, July 28, 2013 5:10 PM
Subject: OT - klon disku

Zdravim, uz jsem z tohop lehce rozladen, potrebuji nejaky free nastroj
co naklonuje system Win8 z disku v pocitaci (500GB) na mensi disk
(250GB) tim zpusobem, ze vezme jen prvni 2 partition co se tam s
rezervou vejdou. (cca 100MB + 156GB)
Vsechny linuxove live-cd udelatory (RedoBackup, clonezilla, backitup...)
s tim maji problem nebo aspon pomoci gui se to neda nejak naklikat, asi
je jasne, ze z prikazove radky by se to nejak znasilnit dalo - ale resit
geometrii disku atp. se mi moc kvuli takove ptakovine nechce.
Ma nekdo tip na osvedceny nastroj? Jestli by nakonec nebylo nejlepsi
udelat backup a restore primo ve windows? (ale to je taky porod, zda se mi)