[OT:] Mobilni klimatizace

Ota Herm ota na herm.cz
Pátek Červenec 26 15:08:42 CEST 2013

Dobrý den,
letos jsem koupil podobnou
http://www.mall.cz/klimatizace/delonghi-pac-an-96?v=557355, použitelné
to celkem je, ale žádný velký zázrak. Je to poměrně hlučné a v
přechodném období bych ocenil lepší regulaci. Teď udělá 27°C, bez ní
by tu bylo hodně přes 30°C. Na hluk jsem si ale během pár dní zvykl a
teď se o žádnou regulaci nepokouší, jede naplno.
Na hadici jsem nechal vyříznout díru do okna.
O. Herm