] Mobilni klimatizace

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červenec 26 14:33:36 CEST 2013

On Fri, 26 Jul 2013, Radek Benedikt wrote:

> 	Celkem to funguje, má to ale jeden skrytý zádrhel. Je to
> klimatizace, která nasává chladicí vzduch z chlazeného prostoru. Docela jsem
> si s tím jednou nechutně potrápil u zákazníka. Spěchal, tak si na místnůstku
> s rozvaděčem a cca 3 servery dal podobnou klimatizaci. Pro odvod vzduchu se
> ve zdi udělala perfektní díra, na první pohled vše perfekt. Jenže když jsem

> do patra haly, kde je v podstatě specializovaná karosárna. Celý problém byl
> v tom, že ta klimatizace neměla kde brát vzduch a tak ho nasávala všemi
> [...]

No ono to jinak ani fungovat nema nez ze si to nasava vzduch zevnitr.
Ja to jednou nechal udelat na nasavani vzduchu zvenci (dve diry) a pekne
jsem si nabehl. Ty klimy odparuji zkondenzovanou vodu do toho tepleho
okruhu ven. Jenze kdyz jsem ji privadel vzduch zvenci tak v lete kdyz
bylo horko a prselo tak ta vlhkost venkovniho vzduchu byla takova ze to
nestihalo odparit a teklo to zni ven. Trosku jsem vytopil kolegy o patro
niz. Za vikend z ni vyteklo 25litru...