RE: Spatný kontakt ISO konektor repro autoradia?

Vladimír Franěk franek na skip.cz
Pátek Červenec 26 11:06:09 CEST 2013

Zdravim, podobně se to chová když je špatně zamáčknutý kabel (licna) do konektoru. Viděl jsem fastony na
pohled perfekně
zamáčnuté, jen ten kabel zapoměli odizolovat a spojené to bylo chvílemi díky tomu, že plech fastonu promáčnul
izolaci
Vladimír

Je to jednoznacne konektor, kdyz hybu dratem tesne za konektorem, tak se repro pripojuje a odpojuje, stejne
tak uderova metoda smerovala na autoradio. Podezrival jsem i studenak na konektoru v autoradiu,ale to to bylo
OK a ani propajeni nepomohlo.
Problem je jednoznacne v konektoru , jen se mi ho nepodarilo odstranit ani Kontaktolem, ani mechnickym
ocistenim plosek cucicich z radia ani neumelym pokusem prihnout "perka" v protikusu na kabelazi.
Vymena konektoru na kabelazi by snad pomohl,ale jednok tento kus nemam a pak znamena to porusit puvodni
kabelaz a pajet novy konektor coz se mi take nechce.
Martin