GPS BR-355 Re: NASA AIS radar

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červenec 25 18:17:57 CEST 2013

DVB-T přijímač ( jeho tuner)  supluje přijímač a vzorkuje naladěný signál
do USB portu.
Co se pak se vzorky děje je věc SW v PC. Buď je z toho obraz ( DVB-T ) nebo
zvuk ( FM) ale umí to přijímat i SSB,CW a NFM signál. Některé sw nadstavby
umí dekódovat letecké majáky na 1090MHz nebo níže zmíněný AIS maják lodí.
  Konkrétně ten mnou uváděný tuner v rozsahu 25-1600MHz..