Re: Spatný kontakt ISO konektor repro autoradia?

Čtvrtek Červenec 25 17:31:53 CEST 2013

Je to jednoznacne konektor, kdyz hybu dratem tesne za konektorem, tak se
repro pripojuje a odpojuje, stejne tak uderova metoda smerovala na
autoradio. Podezrival jsem i studenak na konektoru v autoradiu,ale to to
bylo OK a ani propajeni nepomohlo.
Problem je jednoznacne v konektoru , jen se mi ho nepodarilo odstranit ani
Kontaktolem, ani mechnickym ocistenim plosek cucicich z radia ani neumelym
pokusem prihnout "perka" v protikusu na kabelazi.
Vymena konektoru na kabelazi by snad pomohl,ale jednok tento kus nemam a
pak znamena to porusit puvodni kabelaz a pajet novy konektor coz se mi take
nechce.
Martin