OT: kompresor

Středa Červenec 24 11:47:07 CEST 2013

Olej z toho litat bude, je dobre na vystup dat  regulacni ventil s
odkalovaci nadobou, olej se v ni bude separovat a jednou za cas ho pak
staci nalit do vstupu konpresoru, nebo doplnit jinym.
Na ebay
http://www.ebay.com/itm/Black-Pneumatic-Air-Source-Treatment-Filter-Regulator-w-Pressure-Gauge-AFR-2000-/281088647765?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4172306255&vxp=mtr
http://www.ebay.com/sch/i.html?_sop=15&_sacat=0&_from=R40&_nkw=Air+regulation&_pgn=3&_skc=100&rt=nc
K nafukovani pneumatik, naprosto v pohode, kompresor dokaze tlacit
podstatne vetsi tlaky nez ma pneumatika, jen to trochu dele trva.
Strikani, otazka cemu rikate stikani barvy. Pro trysku 1mm potrebujete cca
100l/min to vam zadny lednickovy kompresor neda, na druhou stranu na 0,35mm
a mensi, tedy Airbrush je lednicak dobra volba, male, tiche, levne. Nicmene
potrebujete tlakovou nadobu. Bezne se pouzivaji nadoby od 6l hasicaku, pak
budete potrebovat tlakovy ventyl pro spinanikompresoru, opet ebay
http://www.ebay.com/itm/Replacement-Part-Air-Compressor-Pump-Pressure-Switch-Control-Valve-175PSI-230V-/130780931627?pt=AU_Electronics_Portable_Audio_Accessories&hash=item1e7326a62b
No a kdyz se s tim uz budete delat, kompresor jde pouzit i jako vakuovou
pumpu, staci osadit ventyl a manometer na vstup. Uroven vakua, vice nez
dostatena na plneni klimatizaci, teplnych cerpadel a takove ty domaci
vakuove prace :-)

Martin