zapojenie s obvodom MAA723

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Červenec 24 11:19:30 CEST 2013

Dobry den,

ja by som chcel len ticho poznamenat ze MAA723 je ekvivalent LM723, ktory
najdete napr. u TI. V datasheete su aj rozne zapojenia a poznamka, ze tento
obvod je schopny s externym tranzistorom davat az 10A. Takze si myslim, ze
to lahko prekreslite a zanalyzujete. Dalsia vec, ktora je zaujimava, je
skutocnost, ze tie napatia v tom zdroji nabiehaju postupne, a jednotlive
vetvy su previazane navzajom.

A.

Dňa 24. júla 2013 11:01, peter tesar <peter.tesar na centrum.sk> napísal(-a):