OT: kompresor

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Červenec 24 10:57:16 CEST 2013

 24.7.2013, 10:51:27

K pumpovani auta, bicyklu a pod, je mnohem vhodnejsi, maly 12V
kompresurek k tomu urceny. Stoji dnes nejakych 300-400 Kc a svou praci
zastane pomerne dobre, zvlast kdyz puvodni manometr s rozsahem 2MPa
vymenite za nejaky vhodnejsi, treba 600kPa.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz