zapojenie s obvodom MAA723

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Červenec 23 16:33:37 CEST 2013

U starsich pocitacu se kontruoval droj tak,
ze mel vyvedene vykonove napajeni a senzoricky vstup, aby
se kompenzoval ubytek napeti na konektorech.

Podle vseho se bude jednat o teto i v tomto pripade.

Tj. spojte to s +5V na vystupnim konektoru.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158