zapojenie s obvodom MAA723

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Červenec 23 15:29:58 CEST 2013

Jestli si dobre vybavuju, neco z techhle "hracek" bylo citlive na poradi pri
nabehu napajeciho napeti. Nemuze byt ten omezovaci vstup pouzity jako
shutdown a spinany az po nabehu toho hlavniho +5V (nebo toho "hlavniho",
nejak si nevybavuju spravne poradi).

Z toho by se pak mozna i dalo odvodit, kam s tim volnym dratem.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "peter tesar" <peter.tesar na centrum.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, July 23, 2013 3:08 PM
Subject: Re: zapojenie s obvodom MAA723

Vdaka za odpoved, tuto informaciu z katalogoveho listu MAA723 som nasiel
aj ja. Tam je spojeny s vystupom obvodu.
Ide mi o konkretnu adaptaciu tohoto napajacieho zdroja na vseobecny
zdroj +5V, +12V, -12V na bananikove zdierky. Kam zapojim tento kontakt?
Tiez na vystup, teda na svorku +5V?
Dakujem.
PT