OT Vypocet brany z Jeklu

Pondělí Červenec 22 23:06:58 CEST 2013

Pruhyb vahou brany je to posledni oc tu bezi.
Pisete o vyplni, tzn. konstrukce musi odolat poryvu vetru, pro zjednoduseni
pocitam plnou plochu a budu to brat jako stihnou konstrukci, Vitr muze na
vasi konstrukci pusobit 120kg na m2. Na konstrukci se vam dríve nebo
pozdeji povesí 120kg soused  nebo se na ni  budou vozit deti atd.
Tusim jsem tu cetl o prisroubovani oceloveho profilu na spodni AL profil,
bacha na to , nevim jak to chcete resit, ale vase brana musi fungovat v
rozmezi teplot -40 +80C a hlinik m oproti oceli 2x vetsi roztaznost a na 5m
Jak zde jiz zaznelo, pasovina je v dane konstrukci naprd, musi to byt
prihradova konstrukce z profilu.
Toto vse je treba zvazit. 80x40 hlinik, pri skoro 6m delky,..... nevim
muselo by se to propocital, ale  kolega ma neco podobneho z oceli a rekl
bych ze rozhodne ma 60 nebo 80 jekl v pripade zajmu mohu ve stredu
premerit. Pocitali jsme to tak pred tremi lety a jiz si to nepamatuji.
Nicmene prakticka rada, nechte si udelat navrh od viz nize, a kvuli
stavebni priprave pozadejte o kotovany vykres, rozmer pouziteho profilu,
hmotnost brany a mate to vyresene. Maji na to tabulky a  pisi ze navrhy
delaji zdarma.
Tabulky a cely profilovy system pro Al brany se jiste vali nekde na
internetu, ale jsme liny to hledat.

http://www.bily-sro.cz/brany_aluminco_ok.php?zalozka=levne_brany_exkluzive&menutyp=bezudrzbovy_system_aluminco

Martin