digi barometr s analogovym zobrazovanim

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Červenec 22 16:20:50 CEST 2013

Jasne, ja zatim jen koukal do datasheetu k tomu MS5611 a uz na prvni pohled
to nejake vyhody proti BMP ma (kdyz si odmyslim presnost, citlivost a sum) -
mimo jine se daleko jednodusseji cte tlak a kompenzuje teplota, u toho BMP
si tak nejak vybavuju, ze ten Boschuv algoritmus nebyl uplne trivialni a
chtelo to i nejake necelociselne vypocty (coz mi sezralo vetsinu te ATMegy,
co to tenkrat obsluhovala). Fakt je, ze BMP je o tretinu levnejsi a asi i
snaze dostupnejsi, ale to v kusovce moc nehraje roli.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, July 22, 2013 4:04 PM
Subject: Re: digi barometr s analogovym zobrazovanim

Tak jsem to nemyslel - urcite jsou mnohem lepsi cidla nez to BMP085, ale
do zarizeni s rozlisenim 0.5hPa coz je cca 40m vejsky ;-)

Ale dik za tip - to co jste linkovali budou adepti na ty palubni meraky.

Radek Vicek

Dne 22.7.2013 15:31, Jaromir Sukuba napsal(a):
> Pred nejakou dobou som si robil vyskomer
> https://picasaweb.google.com/111890741167251011072/MiniAltimeter?authuser=0&feat=directlink
> a porovnaval som BMP085 a MPL3115A2 a ten druhy mi z toho vysiel
> lepsie - mal mensi sum a nejak tak "ochotnejsie" reagoval na male
> zmeny tlaku.

Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste
zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

This e-mail and any attached files may contain confidential information. If
you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified
that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of
this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive
this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently
delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this
e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any
modifications or delay in the transmission of it.