robi tu niekto certifikacie CE vyrobkou ?

nesvacil@posys.cz nesvacil na posys.eu
Pondělí Červenec 22 12:17:36 CEST 2013

I nektere zkusebny za Vas predvyplni prohlaseni o shode.

Nicmene otazka bude seznam testu a tedy penez, co za to date.
Napriklad adapter, aby se Vam nevyplatilo dat z EU testovany adapter misto z China ... .

Jinak za uvedeni na trh zodpovidate vy. Vyrobce modulu a tech veci co do toho zarizeni date napr. ani certifikace nema nebo se tvari ze ma, ale nema.  To mi docela vadi, kdyz moduly napr. radiove na sobe maji znacku CE, ale pote hledate certifikaci a
tu nenajdete nebo maximalne na EMC. Nebo Vam subdodavatel napise, ze garantuje takovyto vykon a vy se s tim poperte, protoze jste zodpovedni za uvedeni vyrobku ... . A muze to byt dodavatel od sousedu nebo z China... .

Jirka