OT Vypocet brany z Jeklu

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pondělí Červenec 22 10:10:19 CEST 2013

Ta prostredni tam bude muset byt, protoze na ni bude chycena vypln. Budou po
1m, bohuzel free verze podporuje max 12 prutu, proto tam nejsou ty dalsi
dva.
Takze sloupek uprostred (a dalsi 2 co tam pribudou) jsou tam spise z
montaznich duvodu. Vypln musim sroubovat po metru, jinak by se prohybala.

Tim ze bude sloupek kazdy metr, tak si myslim ze ani ten plochac se uz
nebude tak prohybat

Ohledne prihradoveho nosniku cik-cak, zkousel jsem obe varianty a kdyz jsou
vsechny stejnym smerem, tak je pruhyb mensi.

Na dolni hranu brany chci prisroubovat originalni ocelovy C profil ktery se
nasadi na pojezdy, tzn hlinik bude jen ram brany, ne pojezd.

Jak rikam zelezna brana se musi natirat/zinkovat. Hlinik mi svari kamarad.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: 22. července 2013 9:51
To: HW-news
Subject: Re: OT Vypocet brany z Jeklu

Hmm, osobne bych vyhodil tu prostredni svislou vzperu - je tam celkem nanic
- lepe receno ji naklonil a ty vzpery udelal klasiku jako prihradovinu
cik-cak

je to podobny pripad jako kdyz se neznaly clovek snazi odlehcit treba
lichobeznikovy nosnik (bezne je to videt u modelaru) - u korene kde je
nosnik nejsirsi a vetknuty udelaji obrovske odlehcovaci diry a pak je
symetricky zmensuji az ke konci profilu - vypada to hezky, ale je to uplne
spatne

jo a na ty vzpery nepouzivejte plochac, ale vingl nebo Lko - na tech dylkach
co tam mate je pasovina jak hadr

jak budete mit osetreni to namahani toho hliniku v mistech kde bezi ty
valecky a je ta brana fixovana - osobne bych mel strach, ze ty momenty
vznikle na tech vylozenich lokalne ten hlinik rozvalcuji

IMHO je zelezna brana sazka na jistotu a kdyz to udelate z otevrenych
profilu L nebo U tak je to i z hlediska zivotnosti naveky - hlavne ne nejake
jackely - pokud se to nebude nasledne zarove zinkovat - tam je zase riziko,
ze se to muze mrsknout az to do toho zinku potopi

navic zelezo vam svari kdekdo - COcko je dnes uz lidova zalezitost - ten
hlinik uz takova lidovka neni

Radek Vicek

Dne 22.7.2013 9:14, hw na itherm.cz napsal(a):
> Tady je maly nacrt.
>
> Ram je 80x40x3. Pricne vzpery jsou plochac 40x5 Idealni by to bylo jen
> jako ram, ale myslim ze je to tak lepsi a bude pevnejsi.
>
> Pavel

Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste
zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

This e-mail and any attached files may contain confidential information. If
you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified
that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of
this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive
this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently
delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this
e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any
modifications or delay in the transmission of it.