robi tu niekto certifikacie CE vyrobkou ?

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Sobota Červenec 20 16:56:40 CEST 2013

Už jsem to tady psal víckrát. Na ten výrobek musíte dělat prohlášení o
shodě Vy. Jaké zkoušky , protokoly atd. k tomu potřebujete
závisí na tom, jaké závazné normy se na to vztahují.  Měřit můžete i sám,
pokud máte kalibrované přístroje.